Vänner och ni andra med ;)..

Nu ska jag skärpa mig,är ursämst på att blogga just nu!!

Det ska bli ändring på det nu....

Idag är vi hemma jag och trollen,de leker för fullt med lego som är favoriten här hemma för tillfället!
Övriga barn är i skolan.

Jag ska försöka ta ett slag mot damm och kladd idag,tvätthögen har jag redan nästan utrotat för idag i allafall :-D..

"helgen har varit helt galen" mitt humör har sabbat den tror jag "skäms"
men när jag inte har orken att klara det själv då slår jag ut som en vulkan om jag inte får hjälp omgående!!
Stök och skit är det värsta jag vet,jag vill ha rent och var sak på sin plats,funkar inte det-då funkar inte jag heller!!

Någon som har bot mot detta?

Kram på er alla och ha en fin dag!

Vinnaren kommer (jag lovar) dyka upp under dagen!!

:-)



Kommentarer
Postat av: Angela

Mitt humör har inte heller vart helt super bra!

Men det har jag botat med kaffe, kaffe, kaffe och... ja ännu mera kaffe ;-)

Kram

2011-05-30 @ 11:14:14
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: joHannah

Ser fram mot det mer inlägg =)

2011-06-02 @ 10:29:30
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback