Vilken Lyx...♥

Att jag har en sådan tur i livet att jag fått åtta friska helt underbart härliga ungar!

Att de tänker på Mamma på Morsdag gör mig helt varm i hjärtat!

PÅ morgonen kom Robin hem med choklad och fyra trisslotter-Tack underbara barn Älskar dig!
Sen fick jag frukost och en caffelatte och en MorsdagsTriss av Thomas och barnen!
+ min fina lilla Stella "Trolla-Mira" som jag ju fick redan förra helgen! Älskar er med!
När Mirellah kom hem fick jag en stor ask med AfterEight och en marabou chokladkaka! -Älskade lilla du!


Idag kommer Robin hem och lagar mat,helt underbar köttfärslimpa med Chilli och Whiskey och ungsgrillade bifftomater med vitlöksmör och persilja...Mums filababbaaa.

Älskar er alla mina 8 underbara
                  barn!

Tack för ni finns och orkar med
allt mitt tjat och gnäll!

Ni är mitt allt nu och för alltid!
              ♥



Kommentarer
Postat av: Angela

Åh vilken härlig morsdag du måste ha haft :-D



Haha ja jo jag försökte slå han några gånger i natt och fick han efter många gånger att lägga sig på sidan iaf. Män är helt otroliga när de kommer till snarkningar ;-)



Men du ta de lugnt oxå ;-) och jag hoppas att du har fått i dig en massa gott kaffe!

Nu hoppas jag att du får en härlig långhelg! ska du vara ledig eller ska du jobba??

Kram

2011-06-01 @ 18:53:15
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: joHannah

Låter som en härlig dag!

Min sjumånaders hade tydligen knallat iväg till elgiganten (eller motsvarande) och köpt en film till mig... ;)

2011-06-02 @ 10:23:46
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com/
Postat av: nettan

Lät som en riktig höjdar-god-mat med inbakad med kärlek. Beundrar dig att du orkar vara mamma till så många barn och det är ett tecken på att du:

ÄLSKAR BARN!



enkla nettan

2011-06-02 @ 20:02:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback