What a night...

Gissa om jag sovit gott inatt?

-Nopp!!

Somnat-vaknat med skräck-legat vaken lyssnat-slumrat till-Vaknat med ett ryck-TÄNK OM det finns fler ormar här inne!!

Har haft alla mina busiga barn i min säng inatt,trångt och varmt men vad tusan!!Jag är så rädd att det ska krypa in ormar i deras rum och upp i deras sängar....Sannolikheten att det kommer in/finns fler huggormar i vårt hus är nog ganska liten!? Eller? MEN känslan finns där och det räcker!!

Thomas är tvångshotad,jag drar härifrån om han inte går igenom varje liten bit av tvättstugan precis OMGÅENDE!!
Vi kommer få lukta skit och ha smutsiga kläder,jag vägrar tvätta där inne innan det är 100% sanerat!!
Jaaag är livrädd att barnen ska stöta på en till orm...Inne i vårt hus!!"

Hoppas ni alla som läser det här ska slippa få in ormar i ert hem,för det är inget vidare trevligt!!


Ser ni giftdroppen??



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback