92 dagar, 20 timmar, 47 minuter och 56 sekunder..

En evighet men ändå känns det som igår mitt liv för alltid förändrades!

Min älskade Pappa, min fina underbara Pappa ♥..
Varför, skulle allt fint och det bekymmer fria liv vi alla hade sluta så tidigt!
Saknaden efter dig är så smärtsam, ångesten som fyller mina dagar och nätter är nästan olidlig!
Att vakna och hoppas att allt bara är en hemsk mardröm för att i samma sekund inse att det är mitt liv
min verklighet...Jag lever numer i en mardröm av den värsta och mest hemska sorten!
Du var och kommer alltid vara min hjälte, det har du varit så länga jag kan minnas!
Fina Pappa om du ändå vore här så jag kunde säga hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för
mig!
Jag är trasig och kommer aldrig bli hel igen, alla säger att livet går vidare och det gör det!
Men det kommer aldrig bli detsamma igen!
Pappa, jag älskar dig och jag hoppas med hela mitt liv att du har det så underbart som bara du är värd, för mig är du den finaste Ängeln av dem alla där uppe bland molnen!


Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Kramar i massor finaste du!



2011-11-04 @ 06:57:35
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Fröken M

Finaste vännen !! Jag förstår att varje sekund känns som en evighet utan pappsen :( Kramar

2011-11-04 @ 08:31:23
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda Olsson

Kära vännen, jag lider med dig <3



Kramar



2011-11-04 @ 16:39:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag beklagar verkligen :-( Massa kramar!

2011-11-04 @ 18:49:05
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Anonym





:love::love::love::love::love::love:

2011-11-04 @ 22:58:01
Postat av: curlingmamman

Förstår att du saknar honom massor kram igen



2011-11-05 @ 06:47:55
Postat av: Victoria B

Vilken oerhörd sorg det verkar vara.....jag beklagar verkligen!

:love:

Postat av: Anonym

Tack för att du kommenterar!



Tänkte bara tipsa om att Amanda Persson från Idol gör utan dina andetag bättre :)

2011-11-05 @ 14:03:40
Postat av: Hanna

Tack för att du kommenterar!



:love:

2011-11-16 @ 18:53:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback