Den mystiska fisen...

När man sitter i en folksamling, alla känner igen varandra men umgås inte mer än i just till dessa tillställningar!!
Så kryper det fram en odör från ingenstans, en riktig äcklig sötslaskig fis!!
OMG...Vad retligt, för den stackare som släppt väder ( ska jag låtsas att jag inte märkt något ) vilket är högst troligt att det syns ändå på min ihop dragna näsa Bläääk vad det stinker!!

Meeen så kommer nästa känsla krypande, men herregud i himlen!!
Tänk om någon tror det är jag!!
Nej nej, panik!

Ingen rör en min, men alla måste känna den i hängande lukten!

Har ni råkat ut för den mystiska fisen?
Det gjorde jag igår, vid min gud hoppas ingen tror det var jag!!
Och jag lovar det var inte jag!!





Kommentarer
Postat av: Victoria b

Haha!



Jag råkade ut för det på jobbet för ett tag sen...inte så trevligt:)



2011-11-25 @ 17:10:10
Postat av: Hanna

Vi hade en toalett-incident på jobbet häromdagen. Någon hade varit lite dålig i magen och stänkt ner toaletten utan att göra rent efter sig. Urk. Han som kom efter gjorde rent såklart men berättade sedan för hela jobbet om att någon skitat ner... undrar vem det var? (såklart inte jag...)



2011-11-25 @ 20:35:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback