Det gäller att lyxa till det...

Mitt i veckan så kallad lill-lördag, det tog vi på orden idag!
När vi blev bjudna på himmelskt god Panna Cotta av grann restaurangen karlzons, de har alltid så god mat där.


Rena lyx-maten för en dagensrätt peng!
En fräsch salladsbar och alltid en god dessert som kronan på verket!

Ni som bor i Ödeshög och inte upptäckt detta utom ordentligt goda matstället, har jag bara ett råd!
Gå dit och njut av en dagens med äkta restaurang känsla!

Hur brukar ni göra med maten när ni jobbar?
Är det matlåda som gäller eller äter ni ute?

Ha en fin kväll vänner!



Kommentarer
Postat av: Victoria B

Åh vad härligt det ser ut!!



När jag knegar på Operan så har vi obligatoriskt matavdrag så då äter jag alltid där, men när jag knegar som skådis så är det alltid matlåda som gäller, eftersom vi är fattiga själar i denna branchen.

Äta på restaurang äter jag bara om jag absolut måste!

Tur att man har en sambo som är duktig på laga mat :)



2011-11-16 @ 21:28:28
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Sv: Haha, ja gör det!



Neej det är inte mina hundar, jag har tyvärr inga djur...har varken tid eller råd. Men när jag blir gammal och klok, då kommer jag skaffa katt!



2011-11-16 @ 21:31:25
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Mysigt det gjorde ni rätt i :) kram



2011-11-17 @ 05:31:57
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Mums vad gott, det är verkligen lyx :) Jag jobbar bara nån gång ibland i enn Pressbyrå-butik, så då brukar det slinka ner en korv :) Men förut gjorde jag matlådor! Kram kram

2011-11-17 @ 12:23:07
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är rätt sällan det blir mat över vid middagen tyvärr men när det blir blir det matlåda...



2011-11-17 @ 21:12:02
Postat av: Linda

Åh vilken vardagslyx! :)

Kram



2011-11-19 @ 12:31:10
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback