Det händer grejer...

Tack för det!
För ju mer jag har att fixa och styra med, ju bättre är det!

Farsdag på söndag, äter min själ samman!
Istället för att köpa något jag vet Pappa vill ha, och skriva att jag älskar dig Pappa och tack för du finns på ett vackert Farsdags kort!
Får jag gå till en gravplats där min älskade fina Pappa finns!!
-Varför, är livet så hemskt!!
Åh, jag vill bara vara liten och krypa upp i dín famn, att du ska trösta mig och säga -Pappa finns här, var inte ledsen jag finns här hos dig, allt bara är en hemsk mardröm!
...
Pappa, vad jag saknar dig ♥..


Ibland är livet bara skit rent ut sagt!!
Kan inte sova, måste sova...Men det går inte!!



Kommentarer
Postat av: Victoria B

Ah, jag kan inte ens föreställa mig känslan :P

Det kanske är för tidigt, men på fars dag får du så gott som du kan försöka göra det till en minnesdag och minnas alla glada stunder ihop!



:love:

2011-11-09 @ 02:46:12
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Kramar till dig vännen !!!



2011-11-09 @ 04:41:26
URL: http://frokenmela
Postat av: curlingmamman

Kramar i massor fina vännen, tänker på dig!



2011-11-09 @ 06:01:01
Postat av: Linda Olsson

Styrkekramar till dig fina! <3



2011-11-09 @ 18:03:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har du något avslappningsband du kan lyssna på för att lära dig att varva ner och somna?



2011-11-16 @ 18:32:19



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback