Förlåt mina fina vänner..

För jag varit en uselbloggare denna helg, men tyvärr har jag haft en riktigt "Sakna min Pappa så mycket period".
Tänk vilken liten glädje-bubbla jag levt i, först nu förstår jag att högtider kan vara svåra.
Idag tänker jag på er alla som förlorat en nära och kär precis som jag gjort!
Nu är det dags att sätta lite fart och göra oss klara, idag ska vi till kyrkan och efter det blir det middag tillsammans med Mamma, Syster med familj ( Mormor o Morfar ) med tror jag!

Hoppas ni alla får en fin söndag!

Kram



Kommentarer
Postat av: Linda

Tänker på dig <3



Kramar

2011-11-06 @ 11:23:06
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Skickar över massor av kramar!



2011-11-06 @ 12:41:12
Postat av: Victoria B

Alla måste vi få ha sådana perioder. och alla förstår :)



Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Även om saknaden alltid finns där så slår den till lite hårdare ibland :( Kram!

2011-11-06 @ 16:38:43
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi åkte förbi skogskyrkogården utanför Stockholm och såg alla tända ljus i mörkret på kvällen -vad vackert det är!



2011-11-16 @ 18:50:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback