Första Advent...

Mysigt och med en längtan till Julafton, jo så brukar det vara och är säkert så för många!
Men hur jag än försöker kan jag inte få in den rätta känslan, jag försöker det kan jag lova.
Har ju barn som måste få känna att det är advent, så vi har gjort så gott vi kunnat för att få det till en fin första advent!


Sen frukost blev det " då jag sov till halv tolv idag" helt sjukt att jag är så trött!!
Barnen hann med två frukostar idag "fniss"

Sen fick jag sätta fart, med den gamla vanliga städningen, medans barnen slöa framför en film!

Älskar ljushus, har ni några?

Avslutade kvällen ungefär som igår, barnen fick adventsfika (resterna av gårdagskvällens kakfrosseri )


Nu ska jag bums i säng, imorgon är det jobba som gäller!

Sov gott min fina vän!



Kommentarer
Postat av: Victoria B

Vad gott att du fick sova ut! :)



Det fick jag oxå, fick ett samtal på morgonen om att Liseberg skulle hålla stängt idag pga stormen, så jag kunde sova lääänge :D



Men nåt adventsfirande har jag inte haft idag, men ni verkar ha haft en jättemysig första advent!



Några ljushus har jag inte, men många andra sorter!

Älskar värmeljus! Tänder hellre det än lampor.



kram!



2011-11-27 @ 23:10:41
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

Vilken mysig familj du har!! :) o ser ut som ni haft en underar 1:a advent..

Gillar din inredning jätte mycket o alla ljusen o lyktor!! :) kramar



:love:

2011-11-28 @ 10:22:45
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback