GodMorgon min fina vän!


Hoppas du sovit gott och vaknat utvilad och inte som en sovande Zombie som jag!
Jag har en undran, varför är det alltid som skönast att sova när man ska gå upp?
Har en önskan till Tomten och den är, gör mig så trött på kvällen när jag hänger i soffan och aldrig kommer i säng som jag är när jag ska gå upp på morgonen när klockan ringer!!



En helt ok önskan tycker jag, för den enda riktiga önskan jag har, den kan jag aldrig få " min älskade pappa tillbaks"..Vet ni jag ska erkänna en sak, så länge jag har kommit ihåg har jag bett innan jag somnat till GUD att
låta mina nära och kära få ett långt, friskt och lyckligt liv!!

Brukar ni be till Gud ( eller inte till gud utan jag ber nog mer till de övre makterna )?

Ha en fin dag vänner mina!

p,s Idag ska jag följa med Fiddelie till skolan och hjälpa till med att göra böcker, det ska bli väldigt kul!




Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Ha det så mysigt i skolan kram vännen



2011-11-29 @ 06:53:49
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

Tack men jag har inte sovit gött, nu när jag är i v.30 så kan inte bebisen i magen låta mig sova och min dotter brukar vakna på nätterna nu och ska sova mellan oss och då får jag sova på soffan för hon brer verkligen ut sig värre än en annan gör :)



och det är alltid goare och sova när man måste upp.. varför vet man aldrig, det kanske då latmasken kommer :)

hoppas du får en toppen dag!! kram

2011-11-29 @ 07:34:50
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Fröken M

jkagg tror nog inte på gud, men kan då och då skicka iväg en löiten önskan till någon högra makt... :)

Ha en riktigt myisg dag i skolan !! kramar



2011-11-29 @ 08:20:49
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angelica

Jag tror inte på gud överhuvudtaget..

Men klart man ber och önskar till lite högre makter ibland.

Sen tror man ju ännu mindre på gud när det händer tragiska saker :(



Hoppas ni får en bra dag du och Fiddelie i skolan.



Kram



2011-11-29 @ 12:44:08
URL: http://angelicasandberg.se/blogg
Postat av: Victoria B

Vetenskapen om den sköna sömnen...det undrar jag lika mkt som du om :D



Scones med varm choklad till frukost lät ju inte fel alls, mmm!



Jag brukar be till Gud varenda kväll oftast, och be om saker som är viktiga i mitt liv. Ibland skäller jag oxå. Gött att ha "något" att ventilera ut till.

Så det så :)



Ha en trevlig dag!

kram!



2011-11-29 @ 13:33:46
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Nu har hon inte bloggat på hela långa dagen!

Hoppas att du haft en fantastisk dag :)



2011-11-29 @ 23:49:22
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: furman

Jag ber också till de högre makterna, eller till en högre makt. Jag kallar det Gud. Tror inte min bild av de högre makterna ser så annorlunda ut än din, trots att jag jobbar i kyrkan. Tyvärr är man inte lovad evig lycka och ett problemlöst liv för det, men det kan vara skönt att "luta sig mot något" i tanken när livet är som det är.



;-P

2011-11-30 @ 12:33:31



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback