Godmorgon min vän!

Hoppas du sovit gott och drömt fina drömmar!
Idag är det fredag och jag är bortbjuden ikväll, på god middag "wiiieee" det är sagt att det ska serveras Plankstek mumselimums!

Jag skäms för mitt extremt dåliga bloggande senaste dagarna, men dels har det inte funnits tid och humöret har inte varit på topp!

Igår kväll var vi allafall på skojigheter, Fiddelie hade julshow med sin klass ( + många andra klasser ) det var så härligt att se barnen, de är så duktiga allihop!
De sjöng så fint och dansade så bra, riktig julstämning var det i hela salen!
Tyvärr hade jag kommit åt någon inställning på min kamera så alla bilder blev suddiga "så tråkigt när man verkligen vill ha fina och klara bilder" men, men inget att göra åt dessvärre!

Min fina lilla tjej, vad jag älskar dig!

"vågade inte ta med fler bilder, då det var många barn där och kanske inte de vill vara med här på bloggen"

Söta Ebba vågade jag ha med, tror inte ( hoppas jag allafall ) hon blir arg på mig!

Vad har ni för planer för dagen?

 



Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

Du behöver inte blogga hela tiden om du inte mår helt bra. men bloggandet brukar hjälpa och tanka på andra saker!

Hoppas du mår bättre idag och får en toppen helg!! kram



:love:

2011-11-25 @ 07:43:37
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Vad härligt med middag!

Hoppas du får riktigt trevligt :)



Själv ska jag på eftermiddagsbio och se den nya Twilight-filmen och sen ska jag till Liseberg och jobba!



kram!



2011-11-25 @ 08:42:15
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Vilken mysig dag! :D



Kram



2011-11-25 @ 09:39:51
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Millan

Visst är barnen superduktiga! Jag var där förra året när Oscar hade musikal och man förvånas hur musikskolans- och skolans lärare får ihop det så att det blir en show...

Musikskolan brukar filma en föreställning som sedan blir en DVD som man kan köpa som ett minne... (jäklar vilken mening :-d )



Ha det så bra! /Millan



2011-11-25 @ 10:11:01
Postat av: Hanna

Jag fick besked om att det är klart med min nya tjänst idag! Woho! Har jobbat på den informellt i ett år men nu tillträder jag på riktigt den 1 dec! Samma dag som filmen 'Hanna bygger en tågtunnel' har premiär. Vilken dag det blir



:blush:

2011-11-25 @ 20:39:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback