Jag gör allt för mina barn ♥..

Även om ögonen går i kors och benen väger bly, så kan jag inte låta bli att fixa till lite kvällsmat även till
de stora barnen!
Så nu har jag precis ställt in disken och satt mig ner i soffan, för att ta mig till sängen!

Förbaskade trötthet att ta över mig, men har hört många som lider av denna trötthet just nu "kanske en släng av virus som sätter sig så" ..


Ingen lyxmat direkt, utan väldigt smidigt och snabbt gjort!

Mammor är till för att finnas när de behövs och tjata när det krävs med!

Visst?

Sov gott mina fina vänner!



Kommentarer
Postat av: Victoria B

Mums, ser jättegott ut! :D



Du är allt bra snäll du



:-)

2011-11-29 @ 04:11:31
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Du är en underbar mamma vännen kram



2011-11-29 @ 06:54:47
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback