Min Robin, Han kan Han!

Just nu sitter jag och gråter av glädje!
Glädje som jag inte trodde jag kunde känna, men det gör jag nu för första gången på 3månader.

När vi var i Danmark och firade min älskade Pappas 65-årsdag i maj, så hände något med min dator och alla bilder försvann "panik och skrik från mig"...

Så kommer min hjälte Robin idag och hämtar min dator ( som jag haft nedpackad sen vi kom hem från Danmark ) i väntan på att ha råd att lämna in den för att ev kunna få tillbaka mina ca 5000bilder.
Vilket är riktigt dyrt, runt 10 000kr ville de ha för det jobbet....Så jag har väntat tills jag skulle ha råd att lämna in den!!

Det behöver jag inte längre, för det fixade min älskade Robin åt mig på en halvtimme!! Älskar dig barnet mitt!
Massor av fina bilder på min Pappa finns nu åter!

Tack underbara barnet mitt!!








Kommentarer
Postat av: Fröken M

Åh vilken lycka !! ÄNTLIGEN någor som går din väg !!! kramar



2011-11-06 @ 19:18:33
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Millan

Så härligt! Har också varit för det här att bilder har försvunnit. Har lärt mig att bränna över bilderna på en skiva eller dyl. direkt. kram kram



2011-11-06 @ 19:48:41
Postat av: Linda

Guuuud va underbart!!! Vilken kille! :)

Helt ärligt så fick jag rysningar när jsg läste det här inlägget! På ett bra sätt alltså! :) <3

Fina bilder på din far <3

Kramar



2011-11-06 @ 19:52:49
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åhh så underbart!

Fina bilder på fina pappii.. Beklagar verkligen sorgen :(



Men skönt att det går lite framåt också, undebart att få tillbaka alla bilder, och utan den där hemska kostnaden dessutom!



Massa kramar!



2011-11-06 @ 20:14:04
URL: http://angelicasandberg.se/blogg
Postat av: Victoria B

Åh vad skönt för dig!

Viken otroligt skön känsla! :D

Hurra!



Postat av: Anonym

Tack för att du kommenterar!



2011-11-06 @ 23:17:01
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

nämen åååh vilken tur! förstår att du är överlycklig! :-d

2011-11-07 @ 09:19:55
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: alexandra mamma till tove och pysen i magen

åhhh så underbart.. skönt att han kunde fixa det...

det är ju som jag skrev tidigare aldrig kul att förlora bilder..



10000 kr är ju helt sjukt.. hur kan de ta så himla mycket..



föresten har du någon RSS-feed???

2011-11-08 @ 09:02:14
URL: http://axdal.se
Postat av: Hanna

Gör du någon backup av din dator? min man säger att vi har någon backup som sker automatiskt via nortons virusprogram tipsar



2011-11-16 @ 18:48:34



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback