Nej, men vilket oflyt...

Man kan ha....
Har gått omkring som ett sovande vrak på jobbet idag, dels huvudvärk och sen en obeskrivlig trötthet.
Har inte fått så mycket gjort som jag hade hoppats på idag tyvärr, det känns aldrig bra!
Får ta igen det imorgon, för nu finns det inget att göra åt den dag som just gått förbi mig!
Kommer hem och känner att jag är grinig men vet inte varför, men hinner bara innanför dörren så vet jag varför!!
Mitt minneskort ( med ca 3000 bilder på ) är raderat!!!
Klumpen växer i magen och ångesten tynger hela mitt hjärta, nej,nej alla bilder på min Älskade Pappa är borta!!
"Jag som lagt undan detta minneskort och haft ett helt annat för att inget skulle hända med bilderna"
Panik,ångest och ilska växer till sig!!!
Istället för alla mina fina bilder på Pappa ihop med barnen,så finns där nu 24 bilder på en av mina barns kompisar!!
Det gör ont, riktigt ont!!! Kan man inte få ha något ifred i sitt eget hem??!
Som plåster på såren, så ser jag min Iphone och då känner jag bara bläääää!!!

Visst får man vara arg och besviken när sådant här händer?

Hoppas ni fina vänner haft en bättre dag!

Kram



Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Stackare,hoppas du hittar minneskortet kramis



2011-11-03 @ 05:38:15
Postat av: Tina

Förstår dej verkligen !

Jag hade blivit helt förtvivlad :(



Hoppas din dag blir bra :)

Kram



2011-11-03 @ 09:24:42
URL: http://magnefix.blogg.se/
Postat av: Linda

Men NEJ! Stackare, jag förstår dig verkligen! Du har all rätt att va förbannad o besviken! Fy va tråkigt! :(



Kramar <3



2011-11-03 @ 11:13:55
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Nej fy faan vad tråkigt! :( Det är ju såna där saker som bara inte får hända! Förstår att du hade en riktigt dålig dag, hoppas att det åtminstone känns liiite bättre idag. KRAM!

2011-11-03 @ 12:19:50
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Pauline - Sparkling Eyes

Men du har väl för guds skull försökt återställa bilderna? Är där bara så få nya kan ju massa gamla gå att återställa?



2011-11-03 @ 17:41:16
URL: http://www.sparkling-eyes.se/
Postat av: Fröken M

Nä, men stackars vännen !! Att bli av med bilder är verkligen en KATASTROF !! Det finns inte mycket som är mer värdefullt :( KRAMAR



2011-11-03 @ 20:09:46
URL: http://frokenmela.se
Postat av: alexandra mamma till tove och pysen i magen

varför har jag inte hittat din blogg tidigare..



jag förstår verkligen din känsla. att bli v med bilder på nära och kära är något bland det värsta som finns.. :/



säger som pauline har du testat att återskapa bilderna det brukar rätt ofta fungera..

hoppas hoppas hoppas du får tillbaka dem..



kram..



2011-11-04 @ 11:02:02
URL: http://axdal.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

usch! Alltid jobbigt när bilder på nära försvinner, hade ett minneskort med massor av bilder till telefonen, där fanns bilder på en nära vän till mig som gick bort för snart tre år sedan, mitt ex hade lånat minneskortet av någon anledning (minns inte varför) och sedan blev han sur på telefonen och slängde sönder den, alla delar hittades förutom en, minneskortet. Vid sådana tillfällen vet man inte vad man ska ta sig till. Det är klart du har rätt till att vara arg och besviken. Hoppas det går att få tillbaka bilderna på något vis!

2011-11-06 @ 23:11:46
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Var inne på kidz idag -vad fint du har gjort i webshoppen med alla julklappstips! och vad kul att ni fått in stokke -en sån hade jag gärna provat till ett litet barn....



2011-11-16 @ 18:57:43



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback