Nya bilder...

På mina små (s)katter, trodde inte det skulle vara så svårt att få bra bilder på små kattungar men det är nästintill omöjligt kan jag säga.
De tittar bort eller springer sin väg hela tiden, så an miljon rosor till alla tålmodiga kattuppfödare jag känner som alltid får till så fina bilder på sina små.

Tog säkert 70-80 bilder och fick kanske tre eller fyra som blev ok och här kommer de :)


Såld!

Till salu ( men troligen tingad)

Tingad!

Såld!

Vad jag kommer sakna er små hårbollar ♥
Någon uppfödare blir jag aldrig, har för svårt att säga hej då till mina små och stora (s)katter!

Imorgon blir det jobba som gäller, så borde försöka slå igen de blå i tid för en gångs skull!

Kram på er alla!


Påminner er lite om min tävling!
Här



Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla fina! Jag förstår att det måste va svårt att sälja dom... :/



Kram



2011-11-15 @ 22:34:21
Postat av: Victoria B

Åh, det är bara roligt, jag gillar din blogg jättemkt!



Jag smälter i hjärtat av dina katter :D

Särskilt den röda katten, hur söt som helst! :love:



Förstår att det är svårt att skiljas från dem...synd att dom inte är kattungar för evigt, då skulle man typ bara ha kattungar haha!

2011-11-15 @ 23:02:36
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Dom är så söta skulle ha jättesvårt att skiljas från dom...kramis



2011-11-16 @ 05:01:10
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: curlingmamman

Hur många katter har du kvar vännen?

Jag länkade till tävlingen på fejjan igen kramis



2011-11-16 @ 05:18:23
Postat av: Fröken M

Dom är ju HELT ljuvliga de små hårbollarna !!!



2011-11-16 @ 07:46:23
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Åhåå vilka underbart gulliga små kissemissar! Jag förstår dej, det gör ju lite ont i hjärtat att lämna ifrån sig sina djur. Jag saknar fortfarande min kisse, men tyvärr var gubben alldeles för allergisk :( Kram, Ingrid

2011-11-16 @ 10:04:05
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Linnéa- Blev mamma som 17åring till världens bästa Ebba ♥

Fybubblan så sööta dom är!!

Jag hade nog inte klarat av att ha kattungar, vi hade blivit med en massa katter då jag nog inte klarat av att sälja dom små liven :P



En katt kille har vi här hemma iaf på snart 2 år :)

2011-11-16 @ 10:06:32
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Den orangea är så söt



:love:

2011-11-16 @ 18:11:40



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback