PyjamasParty!

Min lilla skruttelutta, ska sova borta inatt ( mamma saknar ) men jag har en känsla av att Fiddelie inte
kommer sakna mig ett enda dugg!!

Det är pyjamasParty dags och väskorna är packade, ser ut som om hon ska vara borta i flera dagar!
Fast som tur är rör det sig bara om en natt, partyt är slut halv ett imorgon!


Ha en fin lördag kväll min vän!

Jag ska försöka göra lite mat, tre rätters är det tänkt och inte det enklaste när jag endast  har det som
finns i kyl o frys att röra mig med!!
"får skylla mig själv, när jag inte orkar åka och handla"

Vad äter ni för gott idag?

p,s om sanningen ska fram så är mest sugen på en god köttfärsås med spagetti!



Kommentarer
Postat av: Victoria b

Vad härligt med pyjamasparty! :)



Idag blev det faktiskt just spagetti och köttfärssås! :)



2011-11-19 @ 20:41:17
Postat av: Fröken M

Halloj raring !!

Häör blev det faktiskt 2 rätters idag ( om man inte räknar en skål godis som efterrätt - då blir det tre ! )



Färst hummer till förrätt, och entrecote med vitlöksbea, majskolv och rostade grönsaker till varmrätt !



Jäkligt gott faktiskt :) KRAMAR



2011-11-19 @ 21:04:46
URL: http://frokenmela.se
Postat av: curlingmamman

Pyjamasparty, vad mysigt!Hoppas hon hade kul den lilla sötnosen! kramis vännen



2011-11-20 @ 07:11:14
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Hanna

Oj vad stora de känns när de sover över hos kompisar :-) Hade hon trevligt?



2011-11-21 @ 20:13:46
Postat av: Linda Olsson

Va mysigt och spännande med pyjamasparty! :)



Kram

2011-11-22 @ 12:06:45
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback