Sitter och väntar..

På att tvättmaskinen ska stanna, är nog tredje gången jag tvättar Nathalies kock kläder nu!
Undra vad tusan ungen lagat för mat på skolan, för det verkar helt omöjligt att få bort det!!

Nu är mitt sista hopp att få rent skjortan, sen ger jag upp och köper en ny, gör det helst inte då
kostar ynka 800kr!
Men tösen måste ju ha sina kläder så vad gör man!

Sitta uppe i tyst hem är som bäddat för tankar, tankar som plågar mig!

Tänk förra året då planerade vi för fullt, advent och jul årets höjdpunkt.snön låg så fin ute och glädjen var stor!
I år försöker vi bara klara av den kommande julen, saknaden är enorm!

Nu sitter jag och tittar på en fin bild på min älskade Pappa och försöker minnas allt fint vi gjort utan att hjärtat ska vridas i bitar och tårarna falla som snön gjorde förra året!


Tänk vad lite man vet, älskade Pappa vad är en Jul utan dig?
Kan det inte vara februari nu!
Eller jag önskar allt bara var en dröm, hemsk mardröm som vi alla drömt!
Saknar dig mer än ord någonsin kan beskriva!







Kommentarer
Postat av: Victoria B

Jättekram till dig!

Jag känner verkligen med dig....



Gråt och minns, och omge dig med goda vänner som kan muntra upp dig.



Julen kommer bli tung, men än är det ett tag kvar dit! Fokusera på en dag i taget, så slipper det bli för mkt för dig.



kram!



2011-11-22 @ 23:29:52
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

Usch det måste vara jobbigt utan sin pappa under jul men du får tänka på att han alltid finns med dej i hjärtat och i din omgivning..

för det vet jag med min bästa vän som försvann, han finns i mitt hjärta och ibland känns det som jag känner av honom.

och något äckliigt är att jag tror han var min skyddsängel i en olycka som jag var med om för några år sen så jag får tacka honom att jag lever.. konstigt och tacka ett ande men jag tror verkliigen att dom kan göra mycket när dom är döda oxå..



Jag skickar dej massa styrkekramar och hoppas du kommer få en bra jul ändå.. tror din pappa vill du ska vara lycklig för hans skull ändå!



:love::love:

2011-11-23 @ 06:56:40
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

kram



:love:

2011-11-23 @ 21:04:22
Postat av: Fröken M

Massa kramar till dig vännen !!



:love:

2011-11-24 @ 09:20:46
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback