Stackars barn...

Här slår vi barnen blodiga.... eller såklart inte!
Lillskrutten har så ofta näsblod och jag tycker det kommer väldigt ofta numer, minst två gånger i veckan!
Rikligt och riktigt mörkt blod som är svårt att få stopp på "stackars liten"..
Flisan har haft feber och ont i armen "Mammas lilla hjärta" men lille Morfar-katten ligger intill henne som ett levande gosedjur ( han är helt underbar denna lilla katt )..


Nu sitter vi och väntar på inte mindre än två ev nya kattägare, vad jag kommer små sakna mina små (s)katter.
Veckorna går fort och snart är de leveransklara och det kommer bli så tomt efter dem!


Vad gör ni en kväll som denna?



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för att du kommenterar!

Hej skrivera ngående näsblodet. Min dotter hade ofta näsblod ca 2 ggr veckan + nattetid. Detta blev jobbibgt för henne så vi sökte till vårdcentralen. Och de remeterade oss till öron näsa hals. Där fick hon parafin på en bomullstuss i näsan som skulle sitta ett par timmar, Sen efter det så har det faktiskt slutat blöda. Ett tips om det fortsätter så. Och en väldigt enkel åtgärd =) Ha en bra kväll. Mvh Linda



2011-11-15 @ 19:34:52
Postat av: Victoria B

Inte så skoj med näsblod :P

Underbart söta katter!! :)



Ikväll repar jag teater!



2011-11-15 @ 20:16:18
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch då! Inte kul med näsblod? :/ Min bror blödde oftr, han hade ytliga blodkärl i näsan så han fick "bränna" dom hos läkaren o efter det blev det lite bättre.. Har ni kollat upp va näsblodet beror på?

Jobbigt för sessan med feber o armont :( hoppas hon blir bättre snart

Kram <3

2011-11-15 @ 22:31:30
Postat av: curlingmamman

Åh,stackarn ska du inte gå och kolla det där med näsblodet kram underbara du,kan du skicka en kidzkatalog till mig? kramis



2011-11-16 @ 05:03:18
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman
Postat av: Hanna

Hua det är lite läskigt med näsblod. Kommer så plötsligt och känns som om det är så mycket...min äldsta har haft en hel del näsblod i perioder...vad beror det på egentligen?



2011-11-16 @ 18:13:40



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback