Vilken natt...

Lustigt att taket sitter kvar och att träden inte flugit sin kos!
Men trött som jag är har jag slumrat till ändå, vaknat till och sen somnat om igen med hjälp av lyxfällan!
Sista veckorna har jag varit så trött att jag utan tvekan skulle kunna sova dygnet runt, så illa att vara så här trött!

I vanliga fall behöver jag inte äns sex timmars sömn för att vara pigg hela dagen, jag är alltid trött när jag ska gå upp ( är ingen morgon människa direkt ) men efter några koppar kaffe och fix med barnen så brukar jag vara pigg som en mört!
Men inte nu, inget hjälper......Någon som känner igen sig och har någor bra knep att ta till?

Känns som om jag inte vaknar alls, och allt jag gör är tungt!

Krafterna i kroppen är helt slut, jag är tömd på all min energi!!

Gnälligt inlägg så här på förmiddagen (förlåt), men det här retar mig ordentligt!

Ha en fin dag min kära vän!




Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

Säg inte förlåt, klart man ska få skriva av sig precis som man känner och mår. helt förstårligt!



Kramar



2011-11-28 @ 12:04:53
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Vad jobbigt för dig!



Det är ju för att du har mkt på dina axlar nu...hjärnan går på högvarv hela tiden, bär på en stor sorg och samtidigt ta hand om så många barn och hem och jobb.



Tipset är : sov så mkt du kan ( det mår hjärnan bra av, även om du är trött efteråt ändå). Prata ut med någon vän eller psykolog - ofta! Då bearbetar du allting på ett helt annat sätt än att du bär det inom dej. Och be om hjälp med allting hemma.



KRAM!



2011-11-28 @ 12:49:09
URL: http://vickelido.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback