Efter dansen igår kväll...

Sa det bara POFF så sov det tre nyligen sjövilda trollungar i soffan helt utslagna!
Inte bra, inte bra för de små tänderna som fått tugga sönder en hel skål med lördags godis!
-De får borsta tänderna extra noga idag istället.
Fullrulle har det varit sen tidigt här hemma
som vanligt ( de här barnen förstår inte att
passa på att sova en extra timme när den bjuds )..
Mirellah har precis åkt iväg mot läger och
jag saknar henne redan "snyft" 3dagar utan
min stora "lilla" tjej är lång tid för mig!
Hoppas att hon kommer f riktigt roligt för
det är hon värd..
Nu ska jag sätta fart med tvätthögen som jag kom efter med ordentligt igår..
Vad ska ni hitta på mina fina vänner!
Kramelikram/J


Kommentarer
Postat av: Lotta

Här ska jag nog oxå ta tag i tvätthögen som har så lätt för att växa till sig när man lämnar den för länge.

Jag måste komma till er och titta på kattungarna snart oxå, var länge sedan nu.

Kram



2011-10-30 @ 13:20:50
URL: http://bernergossar.dinstudio.se
Postat av: Fröken M

Åh va mysigt !! Viggo somnar aldrig i soffan, men så har han å andra sidan aldrig tid att mysa heller - men det kommer förhoppningsvis när han blir lite större :)

Hos oss har vi en riktigt lugn dag. Ingen orkar göra något så middagen intogs hos clownen med den röda frisyren ;) Kramar



2011-10-30 @ 15:09:30
URL: http://frokenmela.se
Postat av: curlingmamman

Här somnar dom ofta i soffan...så man får smyga in tandborsten i munnen!kram



2011-10-31 @ 05:40:16
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback