Energi-tjuvar...

Jag gissar på att det är den farligaste tjuven av dem alla,de liksom kryper på  och gör det bit för bit men oftast i smyg.De är svåra att bli av med för de är ofta en del av ens liv! På ett eller annat sätt..Ännu mer märkligt är att de har en tendens att visa sitt rätta jag när du som minst behöver det :-(...Ni vet vad jag menar....Eller??!
När du äntligen kan se lite ljus ,så kommer de med något negativt...Jahaaa så är man på ruta ett åter igen!!

Energi-Tjuvar ska bort ur mitt liv om inte för alltid så för en låååååång tid!!
Så får det bli,så är det!!
Kram till er alla och ha en fin lördag ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh nu verkar jag kunna läsa din blogg igen utan att datorn hänger sig! Åh vad jag har saknat att följa ditt liv! Nu ska här läsas ikapp. Stor kram



:love:

2011-10-07 @ 20:06:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback