Fina vän..

Hoppas du hade en härlig start på veckan och att det kommer hänga i sig veckan ut!
Idag har vi sol här i lilla Hästholmen ,det ser ut att bli en fin höstdag.
Sol behöver vi alla =Positivenergi!!
Jag har en fråga till er vänner....Jag är skäms en anning meeen måste fråga ändå ;).
Bloglovin som alla pratar om ,många vill att jag ska lägga till dem på bloglovin och jag tycker det låter som en bra
grej "har bara inte fattat det riktigt än" så nu vänner!
Har ni blogg?
Jag är törstig på nya bloggvänner (även mina gamla bloggvänner såklart ) att följa så tipsa mig om din eller vänners bloggar!
Nu ska här fyllas på min blogglovinlista..

Hoppas ni öser mig med tips på bloggar ,så när jag kommer hem från jobbet,fixat mat hjälpt barn med läxor och läst godnattsaga har en hel drös med bra bloggar att läsa innan jag ska nanna kudden!

Ha en underbar dag vänner!
Kramen/J



Kommentarer
Postat av: Pauline - Sparkling Eyes

Kanske inte så mycket att läsa hos mig men det finns gott om bilder att titta på. Titta gärna in :)

2011-10-11 @ 16:21:06
URL: http://www.sparkling-eyes.se/
Postat av: Helene

Jag tycker det är kul att läsa o följa din blogg, den har både roliga o ledsamma inslag..

Lider med dig i din/er stora sorg efter din pappa.

kram



2011-10-12 @ 00:13:33
URL: http://mamzan.se/
Postat av: Fröken M

Jag tycker bloglovin är toppen för att få en snabb överblick över alla härliga vänner !! Dock har jag bara bloggar som jag verkligen gillar och läser på listan :)

Kramar



:love::love::love::love:

2011-10-12 @ 14:12:22
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback