Fredagens post...

Överaskade mig och gjorde mig superglad!
Fynda är något jag gillar och när man får ex en parfym som ord pris kostar 499kr nu kostar 199kr kallar jag det fynda på riktigt!! Att det gällde mina favoriter gör det lite extra kul ( för annars hade det ju inte varit ett fynd för mig hihi )
Den snabba leveransen höjer betyget ännu mer ♥..
Ett gäng med pocketböcker för en liten slant och min dag är gjord!
Nu kan jag välja och vraka i min egen lilla pocket bibbla :-D...
Men innan jag sätta mig i soffan i lugn och ro och välja en bra bok och dofta av min favorit parfym ska jag göra julklapps köpen för er kära läsare med barn enkelt..Inget snurra runt i en proppfull butik med mer eller mindre panik köpa julklappar sista veckan ångesten!!
Nu kommer jag att lägga in julklappstips både här på bloggen och såklart på www.kidzshop.se "Tomte-Verkstan 2011" varje dag..Hoppas ni ska gilla det!
Så nu ska jag börja pyssla med det tänkte jag, gissar på några timmar framör datorn och ex antal kaffekoppar!

Tur att middagen är avklarad och barnen är mätta och belåtna så jag får jobba i fred en stund!

 

Ha en fin söndag vänner!



Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Jag vill ha en katalog tack :) kram och hjälp med julklapparna



2011-10-24 @ 15:04:56
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Hanna

Klart jag vill ha er katalog!



2011-10-28 @ 21:30:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback