Inte mindre...

Än två sjukhusbesök ska vi hinna med idag...Kul eller egentligen absolut inte!!
Jobbar mycket hellre om jag ska vara ärlig och det ska jag vara :-D.
Hösten är här på riktigt och jag brukar gilla hösten på ett sätt ,man kan utan att skämmas krypa ner i soffan med en filt och en bra bok på kvällskvisten tända lite ljus bara njuta av "vara inne" inget dåligt samvete för det är en fin sommarkväll som man inte borde tillbringa inomhus!!
Denna höst gillar jag inte ett dugg :-( men o andra sidan finns det inte mycket mer än mina barn jag gillar just nu ;-)
Jag målar fan på väggen överallt är bitter och sur!
Jag försöker att ta över mig själv och se det fina i livet ,de gånger jag skrattar vill jag göra det länge så länge att jag nästan får kramp i magen "för jag vet att det kan dröja innan nästa skrattattack kommer"..
Jag ska försöka ta vara på allt som jag faktiskt vet att jag gillar även om jag inte kan känna det!!
Något jag gillar är kommentarer här på bloggen ,det ger mig mycket!
Så nu vill jag tacka er alla underbara vänner som lämnat så mycket respons på bloggen under min tuffa tid tillbaks!
Tack för ni finns och orkar läsa!
P,s jag startade en tävling här på bloggen men den har ju inte funkat pga scriptet som sabbat en del här på bloggen så jag kör igång den igen under kvällen-Vad tror ni om det?
Kram alla!


Kommentarer
Postat av: Zara

Du skriver alltid så gott!!

Hoppas allt e bra med er!!



Kram Zara



2011-10-10 @ 13:50:38
URL: http://handmadebyzara.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback