Man tager vad man haver....

Det är ett bra recept...........Eller inte :-D.
Jag hade helt glömt kolla kylen innan jag åkte till jobbet igår och bortskämda lilla jag blev bjuden en underbart
god middag igår efter jobbet bestående av Pannbiff gjorda av mina underbara tonårs-tjejer ♥ visst är de snälla mina döttrar?
Det var så gott mums!!
Eftersom middagen var serverad behövde jag inte öppna kylen igår alls "underbart"
En snabb titt i kylen 5 minuter innan lunch ska lagas visar att jag har ett paket smör och två potatiser och lite lingon i frysen (inte äns salt fanns )

Mätta blev vi allafall men mer var det inte :-D

Hur ofta handlar ni mat?

Veckohandlar ni eller handlar ni lite varje dag?

Kanske planerar ni för ett par veckor i taget?

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Men gud vilken lyx !! här är det alltid jag som lagar maten, och skulle jag inte orka säger C att han lagar maten - dvs köper hämtmat ;)

Jag försöker veckohandla, men det går väl "sådär" och slutar oftast med att jag får småhandla det som saknas nästan varje dag oxå...

Idag blir det i alla fall kyckling !!

Kramar



2011-10-19 @ 18:31:00
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Millan

I denna familj är till 99,9% jag som lagar mat.



:-( Jag brukar veckohandla och det funkar bra, tycker jag. Idag blev det spagetti med köttfärssås.

Tack för titten!!! kramen

2011-10-19 @ 19:17:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback