Stressar? Inte jag inte...

Sitter i soffan med en liten sjukling med feber och illamående :-(.
Funderar på att börja med lite kvällsmat åt de friska barnen i familjen :-D de behöver ju trots allt mat
även de "Mamman är proppmätt sen middagen på jobbet och Eddie är inte sugen på mat" fasen vad jag har svårt att komma igång med mat när jag är mätt!!
Det är galet dumt att dröja på något som jag ändå måste fixa med så det är väl lika bra att sätta lite fart!
Planerar att göra veckomeny här hemma ,så smidigt att slippa fundera ut vad man ska laga till varje dag :-)
Så här mina vänner behöver jag er hjälp :-D
Tips på smidiga och snabbgjorda men ändå goda middagar tager jag så gärna emot!
Önskar er alla en fin kväll!
Kram/Jessica


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Halloj raring !

För mig är en dag i veckan given för pannkaksfest !

Rätten "Fröken M´s favorit röra" i min mat och bak kategori är både enkel och supergod !

Köttfärssås och spagetti funkar alltid liksom fiskpinnar och mos med remouladsås !!



Dock har jag sett vad du är kapabel till i köket, så jag är säker på att det bjuds på helt fantastisk mat - veckans alla dagar ;) kramar



2011-10-12 @ 20:12:39
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Kaffehörnan

Tradigt när man e sjuk, krya på sig



2011-10-12 @ 23:20:04
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Fröken M

GODMORGON finaste !! Hoippas att ni haft en bra natt, att det blev något smarrigt till middag igår och framför allt att "liten" mår bättre !! kramar



2011-10-13 @ 08:09:52
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback