Hej vänner....

Jag har förstått att det hänt något med min blogg,det är något script som slöar ner datorn tyvärr :-(.
Ska försöka lösa det :-)...Finns det någon som läser detta och vet hur man gör så snälla maila mig [email protected].
Helgen är snart slut och det känns lite som om jag städat bort den,busiga barn som tycker att Mamma ska vara sysselsatt och städa jämnt..Vilket teamwork de har!!
Igår kväll kom Robin hit och lagade god mat panerad fläskfile med goda tillbehör " till och med jag åt med god aptit"
jag som inte haft matlust på flera veckor...Men det tog ut sin rätt jag blev så trött att jag somnade direkt efter maten och sov till halvsex imorse.
Melwin blir bättre och bättre här hemma,även om han legat lite mer idag än igår ( tror han tog ut sig helt igår som han höll igång )
Vi spelade spel hur länge som helst och jag har just upptäckt att han ärvt en mindre bra egenskap av mor sin :-D..
Dålig förlorare precis som jag ;-)..
Nu ska jag fixa lite pannkakor till Fiddelie och Alicia ( ja till de andra kidsen med ) men de ska ha med full matsäck tills imorgon...
Ha en fin kväll vänner!
Kramen/J


Kommentarer
Postat av: Julia

Kram till dig fina Jessica



:love::love::love:

2011-09-25 @ 19:12:07
Postat av: Hanna

Åh vilken fin son du har som kommer hem och lagar mat! Han är en klippa!



2011-10-07 @ 20:11:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback