Hostelihost...

Ny dag och märkligt nog är solen framme på en klarblå himmel,en toppen dag för många!
Hade säkert kunnat njuta av det med....OM inte mitt hjärta skulle vara så trasigt!!

Jag försöker att leva så normalt som möjligt,kämpar på kan jag lova...Men saknaden över min älskade Pappa blir bara större och större för var dag som går...Kommer jag någonsin kunna glädja mig åt vardagliga ting igen??

Som det känns just nu är det väldigt svårt att tro!!

Idag har pillat med webshoppen "vilket var välbehövligt" har typ inte lämnat den en tanke på jättelänge!
Svara på mail,skicka ordrar och fakturera samt stå i kassan ta telefonsamtal har varit prio ett på jobbet..
Sommarkampanjen var kvar på framsidan och hur ser det ut!! Allt annat än bra skulle jag tro!!
Ja,ja nu är det borta och ersatt med annat!

Nää bäst att tag i mig själv och göra lite nytta igen!!

Vi hörs och ses!

Kramen/J


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback