Kanske är jag...

Igår efter jobbet åkte jag och hämtade Fiddelie som varit hos en vän ( min bästis sen jag var typ 5-6år är Ebbas Mamma ) vi pratade en liten stund kanske en kvart "alltid lika trevligt" ..

Annikas Pappa gick tyvärr också bort för en kort tid sedan ( exakt tre veckor före min ) det är hur tragiskt som det kan bli :-(...De hade urnsättning igår och jag hade tänkt på dem hela dagen.

Innan vi åkte hem jag och Fiddelie så åkte vi till Pappa/Morfar och stannade där en lång stund..
Kanske är jag helt galen vad vet jag,men jag spelade musik för Pappa "hans favoriter" pratade och lyssnade
på Björn skifs,Elvis lite dansband också vi grät både Fiddelie och Jag..

Jag minns när Pappa och jag satt med hans iphone och ville att jag skulle hjälpa honom att få Hook on a feeling med björnskifs som ringsignal ( jag lyckades tyvärr inte ) men igår då spelade jag den för fullt för Pappa och jag hoppas att han hörde och fanns med oss då..





Ha en fin lördag alla vänner!



Kommentarer
Postat av: Furman

Spela på du! Jag tror musiken kan hjälpa mycket att bearbeta sorgen och hålla hans minne levande. Man måste göra det som känns bra!



2011-09-10 @ 16:22:21
Postat av: Jessica (Henry & Tages mamma)

Vilken underbart fin gest/tanke/handling Jessica! Jag är säker på att din far var med er i den stunden !



:love::love:



Stor kram

2011-09-10 @ 21:44:09
Postat av: Annika

Jag tror definitivt att han hörde dig spela,usch synd att det bara blev en kvart, kände mig som värsta skurken när jag "körde" iväg dig.....Vi får ta det en annan gång,Kram



:-s

2011-09-11 @ 18:59:52
Postat av: Angela

Klart att han hörde! Han finns alltid med er <3



2011-09-12 @ 20:44:05
URL: http://angiefunderar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback