Lyxiga Plåtburkar Tävling..Var med du med!!


Jag är med och tävlar hos 
familjenkidz.blogg.se  om ett festligt presentkort på 300kr från lyxiga plåtburkar att shoppa loss härliga och färglada plåtburkar 
från Derrière la porte / Dixie samt retro prylar från Cabanaz 

Var med och tävla du med!”

För att vara med och tävla behöver du göra följande 2 saker:

1. Kopiera bilden och skriv ett inlägg om tävlingen på din blogg eller dela detta inlägg på Facebook och tipsa om tävlingen. I inlägget måste följande 4 ord finnas med: Derrière la porte, Dixie, Cabanaz samt plåtburkar. Se till att både länken till det här inlägget och till www.LyxigaPlatburkar.se fungerar i ditt inlägg

2. När detta är gjort skriver du en kommentar till detta inlägg och skickar med din länk.

Tävlingen avslutas 22okt

Lycka till!
p,s Jag drar vinnaren efter hur aktiv du är på min blogg,jag älskar kommentarer och den som gett flest kommentarer nder denna tid vinner
Så med andra ord bestämmer du själv vem som vinner
Kramelikram!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback