Ny vecka...

Den börjar ju väldigt bra "eller inte" Ångest och saknad är min vardag och det måste jag lära mig att leva med.
Minsta lilla sak som går fel får mig att tappa fotfäste på en sekund!!

Min dator har sagt upp sig och jag måste erkänna att jag är helt beroende av att kunna flyta bort en stund i cyber världen....Råd med en ny det har jag absolut inte!!

Bra början på veckan....

Men jag har fått stunder med lite lugn i själen hur galet det än må låta...Jag känner min Pappa hos mig han är så
levande som om han aldrig varit borta ( det är väldigt korta stunder men jag är så tacksa för en kort minut)
Älskade Pappa du gör allt för oss,precis som du alltid gjort!

Min Pappa har alltid varit en sådan Pappa som många drömmer om att ha,en genom snäll,ärlig,skojfrisk och närvarande Pappa...Jag är så glad att just vi fått ha dig i vårt liv Underbara lilla Pappa!

All kärlek till dig min fina underbara ÄngelPappa bland alla mjuka moln!
På jorden var du en Ängel utan vingar,nu är du en Ängel med vingar!

Önskar er alla en fin dag och tack för ni lämnar era tankar på min blogg,de glädjer mig!



Kommentarer
Postat av: Millan

Åh, jag blir så rörd av allt du skriver!

Tänker på dig och övriga i familjen.



Om jag får så skulle jag vilja ha din kod...

Jag läser varje dag men är urusel på att lämna kommentarer.



kramis :love:

2011-09-05 @ 12:31:25
URL: http://www.byllelantis.blogspot.com/
Postat av: Tina

Skickar en massa styrke kramar <3

Jag vet vad ni går igenom o det är det svåraste man kan göra, man ska inte behöva gå igenom en sådan här prövning i livet :(



Kram <3

2011-09-05 @ 17:22:37
URL: http://magnefix.blogg.se/
Postat av: Hanna

Minnena kommer du att bära i ditt hjärta för evigt! och de kommer att bära med sig mer glädje och mindre sorg ju längre tiden går...



2011-09-05 @ 21:44:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback