Söndag...

Solen är helt underbart varm,barnen leker för fullt kusinerna är här idag med....Det är så härligt att se dem leka så bra!De ger mig tro att livet kan fortsätta,även om det aldrig blir detsamma!
En stor del av oss alla kommer alltid sakna och känna att det fattas oss någon,en underbar Pappa,Morfar och Make...Vår nya verklighet en del av vårt nya liv som gör så ont!

Vi försöker alla att hålla oss ovanför ytan och inte fastna för länge i avgrunden längst ner "ni som är/varit där vet när man inte kan komma längre ner,man vet när man är där"
En kamp för att överleva,en strid mot sitt eget inre en smärta som bedövar allt sunt förnuft!!
"Där man bara kan vara om man förlorat någon man håller väldigt kär"

Hur lågt är det inte då att kräva och anklaga någon som är där??!
Jag är så otroligt arg på ren svenska!

Har man inte mer förståelse och empati än att härja med någon som kämpar dagligen med sorgen,saknaden
och smärtan....Vad är man då??? I mina ögon totalt helt KÄNSLOKALL!!!







Kommentarer
Postat av: Tjolahopp

vad händer vännen??!!



tänk på er själva nu o lägg energin på det som gör er alla gott....puckon finns det gott om här i världen...



kram tänker på er....



2011-09-04 @ 15:59:04
Postat av: tia

Vad är det för ett (ursäkta språket) jävla as som håller på att tjafsar med dig/er, även om man inte själv har förlorat någon som står en så nära så måste man väl ha vett nog att förstå att det tar tid att bearbeta en sån här sak. Ett hjärta läker inte över en natt.



Jag tänker på er gumman :love:

2011-09-04 @ 18:08:53
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: "mamma"

Vi andra kan inte förstå er saknad, kan bara försöka. Livet går vidare trots allt, men saknaden finns alltid där. Kram



2011-09-04 @ 21:41:57
Postat av: Jenny

Tyvärr av egen erfarenhet vet jag att vissa inte fattar vad man går igenom när man förlorat någon. En del saknar totalt empati!! Jag hoppas personen låter dig/ er vara så ni kan få vara ifred med er sorg! Kram



2011-09-04 @ 21:59:05
URL: http://smulis74.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback