Är det Påsken..

Eller är jag bara så fruktansvärt tråkig?
Vart är alla goa människor som brukar lämna några rader ;).
Bortblåsta av snöstormen eller njuter de med familjen nu när de flesta är lediga!

Jag tvingade upp Thomas imorse, jag orkade bara inte kliva upp med barnen och jycken!
Det tar på krafterna att vara vaken dygnet runt "nästan" i tre dagar!!
Så nu är jag utsövd igen och kan ta ledigt med kidsen, tror vi ska plocka fram lite pyssel och spel :).
Men först dammsuga, skura och ta tag i tvättkorgen!

Barnen fick nya härliga fleece jackor igår av snälla Mormor, de blev så glada allihop :)



Hoppas ni har en underbar dag vänner mina :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är slitigt med påsk -så mycket ledigt så mycket grejor man tror att man ska hinna med, så många människor att träffa och sedan ska man ju hinna slappa utbränd :-D



De är ju så snygga, Didriksons senaste!



2012-04-08 @ 17:00:59
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

De flesta tillbringar nog långledigheten med data-fritt tror jag :) Här har jag och gubben haft lite egentid medans lillan varit hos mina föräldrar, så det har inte blivit nåt data-sittande för min del heller :) KRAM!

2012-04-09 @ 11:53:42
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Dom är så fina jackorna! Jag har passat på att sova så fort jag fått ledig tid över, men nu ska jag läsa ikapp alla inlägg och som vanligt lämna mina rader! :) Kram



2012-04-09 @ 13:11:35
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Helene

Åh, de är så fina! Önskar en rosa med ränder till min Joline..vi får se vad kontot säger i slutet av månaden



;-P

2012-04-10 @ 12:55:00
URL: http://mamzan.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback