En dröm...

Eller kan det bli verklighet?, en dröm är en härlig känsla och något som faktiskt kan slå in!
Om man hoppas och jobbar hårt för att det ska ske :)
Fråga mig jag vet, jag har sen jag var mycket liten haft en dröm om att jobba i butik :)
Barnvagnar har jag alltid älskat att pyssla med, minns att jag nästan sprang omkull för att hinna fram till barnvagnshörnorna på de butiker det fanns vagnar. Hur många vagnar jag haft till mina åtta barn vågar jag knappt nämna och även fått höra av de som känner mig väl :D...Jag är helt knäpp när det kommer det detta ämne!!

Men hade jag inte varit det så hade jag kanske inte fått min dröm att slå in, jag är ju faktiskt delägare i en butik fylld med barnvagnar och jobbar med det så gott som varje dag! Älskar mitt jobb och det vi tillsammans har byggt upp från ingenting!

Det hade aldrig lyckats om vi inte hade haft en dröm och kämpat som få för att få den att slå in!
Så vänner ge inte upp era drömmar, tro på dem och ni ska se att de kan bli verklighet!


Den här vagnen är en dröm nu och jag kommer drömma om att den ska bli en Bugaboo Rainbow pride LTD ala kidz designad av duktiga Anna Lavfors som har en underbar blogg som du hittar här
Som såklart handlar om Barnvagnar :)

Vad har du för drömmar min underbara vän?

Kraaam



Kommentarer
Postat av: Emma - Liljas mamma

Åh, så härligt för dig! Min dröm är att få jobba med djur på något sätt. Älskar hundar och hästar speciellt. Men det är så svårt att hitta rätt väg att gå



:-(

2012-04-19 @ 23:13:01
URL: http://emmsots.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag älskar också barnvagnar, men de är ju så himla dyra :( Jag har så många drömmar, men de kommer nog att förbli just det också!

2012-04-20 @ 12:27:35
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

oj jag har många drömmar som att utbilda mig till socionom, bygga mitt drömhus, skaffa syskon till Elias, ha ett katthem eller bli kattuppfödare, jag tror jag kan fortsätta hur länge som helst :)



2012-04-20 @ 16:09:59
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Hmm rätt drömlös tror jag...nöjd för tillfället iaf :-D



2012-04-20 @ 20:49:31



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback