Fixat och trixat lite med webshopen..

Hoppas de andra på kidz ska gilla det ;) men de vågar nog inte säga något annat även om de inte gillar det!
Men jag kan se det ändå :D när de inte gillar det jag gjort hihi!


När jag kom hem så hade Thomas grillat kyckling, premiär här hemma för grillat mums så gott det var!
"var för trött för att ta kort på det mumsiga, men det var från jag tar vad jag har hemma rätterna"
Än finns det mycket kvar, problemet är väl att allt är långkok som köttgryter och stekar mm,m och det är lite sådär att börja med vid 18:30-19:00 på kvällen fniss :)
Mirellah min lilla goding hade städat och fixat här hemma tills jag kom hem, det är kärlek det! Hon vet hur hon smälter Mamma hjärtat hon ;) Härligt att få komma hem till rent hem-LOVE YOU MIRELLAH ♥

Nu blir det sängen och hoppas på att få vakna pigg imorgon, för nu smörjer jag planer för morgondagen!
Vet ni snyggingar idag har jag fått nästan 50 härliga kommentarer- Wiieee, jag är så lycklig!
Tack underbara ni, gör min dag!

Sov så gott mina vänner och kom ihåg du är värdefull  ♥


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Gaaash va gott med grillat! Det får det nog bli till helgen om jag är ledig! :D

Och gulligt att hon städat! Finns det nått bättre än att komma hem när det är rent o fint?!

Och kul med kommentarerna, man blir med driven när man får bra respons ju! :)



Sv; Tack, va gullig du är, glad jag blir! :D

Hoppas allt är lugnt och så mellan oss, trots allt som hände.

Kramar!

2012-04-12 @ 23:11:05
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Mums, kan tänka mej att det var gott! Det är det som är så tråkigt med att bo i lägenhet, att man inte kan grilla när man känner för det :/

2012-04-13 @ 20:19:48
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Åh vad gott med grillat, synd att vi inte har någon grill och bor på andra våningen, men man kanske skulle passat på någon dag när vi är till sonens farfar :)



2012-04-14 @ 11:25:17
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback