Här är det fullt party sen länge tillbaka...

Halva familjen är uppe och busar, medans halva sover skönhets sömn "tänk om jag kunde tillhört dem som sover ;)"..
Skojar bara lite med er nu, jag gillar att komma upp i tid, inte just när jag kliver ur sängen och ögonen knappt går att öppna, gångstilen är mer som en Zombie och jag fräser och growlar om precis allt "stackars mina barn".

Frukosten blev lyxigt värre våfflorna som blev kvar sen igår kväll, jag kan säga att barnen hade inget emot det alls ;).Gissar på att det är kokt ägg som gäller på de flesta frukostbord annars idag ;)






Nu ska jag ut med doggsen innan jag ska fara till jobbet, Ha en helt underbar PÅSKafton min vän ♥



Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Det hade jag gärna ätit till frukost istället för mina torra limpmackor ;)

2012-04-07 @ 11:43:09
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Här åt vi tacos rester till frukost :)



2012-04-07 @ 19:17:56
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: hanna

Härligt med lekkompis för hundarna!

2012-04-08 @ 18:50:28



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback