Kan någon säga till mig!!

Att ta mig i kragen och gå en trappa upp och ta tag i dammsugning och skura av golven direkt efter!
Blir så trött på mig själv, nu är jag nära ett rent hem med ytterst lite tvätt att fixa. Lite köttfärssås och spagetti ska fixas, läxor och nattning av barn samt en promenix med Meya sen kan jag bara slöaaaa en liten stund innan jag måste dunsa i sängen!

Men varför kan jag inte bara fåååå lite fart, varför är det alltid det där sista och den första som är så himla trögt att få gjort ;)...

Är ni likadana?


Tror det beror på att jag inte gillar mitt allrum här uppe, måste måla hyllan vit och byta ut den trasiga byrån, köpa lite mattor och gardiner och fixa till det lite!

Ni kanske kan hjälpa mig att inreda denna svarta zon i vårt hem!
Kom med tips, vad ska jag hitta på som inte kostar skjortan ;)


Nathalies rum är nygjort och där ska vi bara trixa lite med det extra lilla, men orkade inte leta på en annan bild på tv-hörnan som är en katastrof!

HJÄLP!!



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag tror vi är ganska lika :)



2012-04-04 @ 21:58:21
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Jag blir ALDRIG klar. Det är för mycket saker överallt, jag vräker in allt osorterat i nåt skåp för att slippa se det och helt plötsligt är ingenting där det borde vara...men nu är det vår och då får man pyssla i trädgården istället för att städa inne vet



2012-04-05 @ 13:12:43
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag skjuter ofta på saker också, så vi är nog ganska lika!

2012-04-07 @ 11:24:49
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback