Klockan är tolv..

Det är fredag och jag sitter framför datorn med en kopp kaffe, Eddie spelar Star Wars III och har precis bråkat till sig tv'n från syster som numer är som ett åskmoln!!

Jag gillar inte när barnen bråkar med varandra "vem gör det" för hur jag än gör så blir det alltid någon som blir arg och ledsen, som tycket jag är orättvis!!

Jag har haft en jobbig period i tre-fyra dagar nu, då sorgen är svår att hantera!
Mitt livspussel kommer aldrig bli helt igen!!
Det är så svårt och tungt att bära, att man aldrig i detta liv ska få se sin pappa skratta och le, möta en vid dörren, vinka åt mig i bilen, skratta ihop med Mamma och busa med alla barnbarn! Känslan av aldrig mer.....Jag hatar den!

Har du min vän, förlorat någon nära och kär?

Kraaam till er alla och ha en härlig Fredag!

Kommentarer
Postat av: ingrid - mamma till zelda

Förstår att det känns jättejobbigt :love: Jag har förlorat en vän, min älskade morfar och tyvärr så börjar även min farmor bli sämre :-( min sambo har förlorat flera vänner, mor- och farföräldrar, båda sina föräldrar och snart sin farbror. Så tyvärr har vi förlorat alldeles för många :-( kram fina du!

2012-04-20 @ 15:08:04
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Man får försöka tänka på det fina man fick i stället för det man inte fick. Jag hade önskat att mamma fick se Elias växa upp, men jag är glad att hon i alla fall hann träffa honom! Styrke kramar till dig och din familj <3



2012-04-20 @ 15:17:13
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Emma - williams mamma

Jag har förlorat min bästa vän det är riktigt jobbigt :/

2012-04-20 @ 17:53:29
URL: http://lifeofhjorth.blogg.se/
Postat av: Hanna

Min äldsta dotter är döpt efter en väldigt viktig person i mitt liv som gick bort i cancer :-(



2012-04-20 @ 20:47:42
Postat av: Emma - Liljas mamma

Som jag sa till min sambo som har förlorat sin bästa vän i 20 års åldern: Man kommer aldrig över sorgen men man lär sig leva med den



:love:

2012-04-21 @ 14:55:18
URL: http://emmsots.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Att förlora någon nära är aldrig lätt.. Jag har förlorat släkt och vänner, alldeles för många har lämnat livet för tidigt. Min barndomskompis omkom i en bilolycka för snart 7 år, en kille jag dejtade blev påkörd och omkom.. Och nu för snart 3 månader sen så somnade min bästa kompis tvillingpojke in, troligast PSD. Men det har varit riktigt tungt.. Uscha.. :S



2012-04-21 @ 21:14:27
URL: http://dolphin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback