LåååångFredag...

Först min fina vän ber jag om ursäkt att jag varit duktigt dålig på att uppdatera min blogg, men jag har verkligen inte haft mycket tid över :(..
Thomas har varit dålig en längre tid och igår small det till ordentligt och då är det familjen som går i första hand, även om ni är viktiga och jag är så tacksam för ni finns!

Är man en storfamilj, jobb och hund, så kan jag lova att varje sekund går åt på dygnet när en blir helt liggande!
Idag mår han lite bättre och jag fick en liten stund över till bloggen :).

Sen är jag en slavdrivare också ;) Just nu står MelleBelleBus och VilleBillebus grannes pöjk och skalar potatis för fulla muggar!
Kålpuddingen fixade jag till igår kväll vid 22 tiden så den ska bara värmas på så är middagen klar!


Visst har jag tur, för att skala på potatis är det tråkigaste jag vet!
"Tack sötnosar för ni hjälper mig"

Ha en härlig långfredag vänner!

Kraaam!




Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag tycker inte heller om att skala potatis :)

2012-04-06 @ 15:09:04
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag tycker inte heller om att skala potatis :)



2012-04-06 @ 15:09:55
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Ja skala potatis är verkligen ingen fröjd, vilken tur du har! :)

2012-04-07 @ 11:40:57
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback