Morgon promenaden...

Idag gick vi upp till Pappa, jag tycker det är tufft fortfarande att se min älskade Pappas grav det är så overkligt och helt fel!! Han skulle ju vara med oss i många, många härliga år.
Jag vet att jag alltid kommer bära med
mig sorgen och saknaden, men även alla underbara stunder vi fick tillsammans!! Jag kan ta all smärta, sorg och saknad jag har, för jag har fått haft dig i mitt liv älskade Pappa!
Du är för alltid en del av mitt liv och då finns du hos mig ändå på ett sätt!

Alltid älskad-förevigt saknad!



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Satt och kollade på bilder på mamma tidigare under kvällen och pratade med pappa om henne, det är så overkligt, det känns så konstigt och tomt när man tänker att hon inte längre finns, hon har ju alltid funnits här. Saknaden är hemsk, men man får försöka se allt det bra man fick tillsammans i stället för det man inte fick även om det är svårt ibland. Styrkekramar till dig vännen <3

2012-04-28 @ 02:49:53
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Tack för att du kommenterar!



2012-04-28 @ 02:50:25
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Gaah! Ibland blir man nästan lite smått galen på datorer som gör lite som dom vill! Jag skulle kommentera något jag glömde i förra kommentaren, men när jag råkade skicka kommentaren utan att skriva något blev jag så distraherad så nu har jag helt glömt vad jag egentligen skulle skriva.. Klockan är nästan tre och jag är virrigare än den virrigaste, dags att krypa ner i säng! ;)



Men jag får önska dig en bra helg istället! :)



2012-04-28 @ 02:54:16
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Man kan nästan se på bristen på gräs framför graven att den är välbesökt...



:love:

2012-04-29 @ 16:44:50
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vilken vacker gravplats din pappa har :love:

2012-05-05 @ 09:52:23
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback