Påskmys med barnen..

Nu är påskafton snart över barnen och jag har bara ätit och myst! Jag är så lycklig över att få ha dem i mitt liv! Vad vore jag utan er mina underbara barn..När det mesta annat är upp och ner och det känns som om jag har vatten över huvudet så finns de där och får mig att inse vad kärlek är och hur mycket jag har att vara tacksam för :)..Friska, glada barn är en gåva och den har jag!


Mat på bordet, som dessutom Världens bästa Mamma gjort är också något att vara Tacksam för!

Världens största påskägg fyllt med godis och härliga flecce till de små och 200kr var till de stora!
En vacker påskblomma till mig!
Det är också en sak att vara tacksam för!

Tack min Mamma för just du är min Mamma ♥

Full tank i min (smutsiga) bil, som jag fått av min älskade Morfar och Mormor och de finns i mitt liv ären tacksamhet och lycka jag har ♥
Jag har så mycket och är så väldigt rik på underbara människor i mitt liv!

Mitt liv vore helt perfekt om även du Älskade pappa fått vara här hos oss!
Men jag fick ha dig i mitt liv, fick känna mig älskad och speciell av dig och det är jag dig evigt tacksam för!

Nu ska jag bara ta en sen kvälls för att inte säga natt promenad med min Lilla Meya som också är en av de saker jag är tacksam för, jag har min hund som jag så länge önskat mig!

Sen ska jag krypa ner i sängen och sova!

Sov så gott min vän!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Du har verkligen mycket att vara tacksam för i ditt liv! Vilken fin familj du har! Glad påsk!



2012-04-08 @ 17:03:05
Postat av: Angela

Vilken underbar familj och släkt du har vännen <3

Tur att ni har varandra

många kramar

2012-04-08 @ 21:05:48
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vilken stor och härlig familj du har! Verkar som att du haft en toppendag :love:

2012-04-09 @ 11:52:34
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Ser ut som du haft en bra dag! Fleece jackorna är så fina! :)

2012-04-09 @ 13:19:25
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback