Tack underbaringar ♥

Vilken härlig känsla att få starta dagen med alla era rader här på min lilla blogg ♥
Ni förgyller min dag ska ni vet!

Ikväll när jag kommer hem från kidz, ska jag hälsa på er alla och lämna några rader till er :).
Tusen tack för ni finns ♥

För övrigt idag är duktig sur på hur det funkar med möten och dess tider!!
Hur tänker de när man får ett medl på morgonen 09:15 att de planerar ett möte klockan tio samma dag i mjölby!
Jag hoppas att de helt enkelt bara skrev fel månad och menar den 19 maj och inte april!!

Det tar mig en halvtimme om inte mer in till mjölby och jag vet inte hur de har det men jag måste allafall ta ledigt från jobbet om jag ska vara på möte på arbetstid och det är inte lätt att fixa 45 minuter innan man börjar jobba!
Mycket dåligt tycker jag!!

Håller ni inte med om det vänner?

Nu får ni ha en helt underbar dag, lova det!
Kraaam/J



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Håller med dig helt! Ha en bra dag! :)



2012-04-19 @ 10:26:31
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Det måste ju vara en felskrivning?!



2012-04-19 @ 20:25:47
Postat av: Emma - Liljas mamma

Hoppas din dag blev super!



:-d

2012-04-19 @ 23:14:18
URL: http://emmsots.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Håller med! När möten bokas så borde det göras minst två dagar före så att man hinner planera! :(

2012-04-20 @ 12:25:32
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback