Det är knappt så jag vågar...

Visa er hur illa det sett ut här hemma under några dagar!!
Tänk om någon kommer och hämtar barnen och spärrar in mig på ett håll i ordning center för slöa Mammor ;).

Men om jag inte gör det, så kan jag inte heller visa hur " duktig " jag varit idag :D!
Har städat nästan ända tills nu och Gud så skönt att det är gjort :)..

Även om jag går som ett L och kvider varje steg jag tar AJ AJ min stackars rygg ;)

Kram på er och vad kul att se att mina Goa besökare ökade bums med mina inlägg!!

Löööv you all ❤

Äsch det syns inte på bilderna ändå, men men rent är det allafall ;)

Sov gott mina fina vänner!



Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vilken skillnad det blev, vad duktiga ni har varit! Och jag måste bara säga att ni verkar ha så otroligt fint och mysigt hemma :)

Svar: Tusen tusen tack finaste vän <3
FamiljenKIDZ

2012-08-19 @ 23:15:45
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Äh, jag kommer från en stor familj, jag är VAN att se lite stök! Då känns det som hemma ;) Men superduktigt jobbat vännen, det blev verkligen ordning och reda!

Svar: Tack, finaste du <3 har sådana problem att tåla stök " blir alldeles tokig och går sönder av stress :D..Kraaaam
FamiljenKIDZ

2012-08-20 @ 17:38:48
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Haha, ungefär den tanken tänker jag varje dag ;)



Svar: Hihi...<3
FamiljenKIDZ

2012-08-23 @ 00:29:33
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback