Kanske dags att ta tag i det här med...

Bloggen!! Jag ser er underbara vänner som hälsar på här varje dag " gissar på att ni vill se åtminstone ett litet inlägg "..
Så nu gör jag ett försök att komma igång och få blogglusten att ta fart!

Imorgon börjar skolan igen, sommarlovet bara försvann precis som min 3v semester gjorde ;) Nu ska det bli skönt med rutiner igen :).
Man släpper lätt på dem på sommaren i vårt hem dessvärre :/.

Nu ska jag försöka göra lite nytta " har så jäkla ont i ryggen att jag knappt kan gå emellanåt " mina golv här hemma är en katastrof :(( Undrar när min familj ska se röran som blir när jag inte har orken ;) Kan man hoppas på att någon gör det åt mig :D

Kram på er alla ❤



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Imorgon börjar jag också skolan efter 1½år hemma, ska bli skönt men ovant! :) Ha en bra dag och hoppas du blir bättre i ryggen!


Svar: Hoppas du fick en bra start på skolan vännen <3
FamiljenKIDZ

2012-08-19 @ 11:57:35
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Ja den här sommaren kändes till en början lång, men se den har redan rusat iväg!

Svar: Håller med dig 100% :) kraam
FamiljenKIDZ

2012-08-20 @ 17:36:56
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback