Lite sent inlägg...

Meeeen jag har inte haft en sekunds tid att blogga, det är ju premiär för Nova star Vår/sommar 2012 jag sitter här hemma och fixar med webshoppen och Elin jobbar på med det på kidz = Bra med teamwork!
Men nu så finns allt att förboka, som vanligt har vi tagit hem precis allt "hur skulle vi kunna välja bort något" Är en riktig Nova star lover ♥...
Det finns mycket mer på www.kidzshop.se såklart!


Annars är det fullt hus här idag, alla barn är hemma med lite ont i halsen, men av det jag kan se och höra är de ganska pigga allihop och det är väl härligt!
Ronja och Tindra var också lite hängiga idag så vad passar då inte bättre än att de kom hit de med medans syster jobbar!!



Nu är de alla mätta och glada, pannkakor ville de ha allihop, nu har de försvunnit in på rummen och jag ska passa på att dammsuga och skura.

Ha en fin dag vänner!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Så fina kläder :)

En JÄTTE kram till dig vännen <3



2012-02-06 @ 14:04:52
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Victoria B

Massa fina kläder ju!



Och var gott med pannkakor ;)



2012-02-06 @ 19:38:55
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Älskar de nya kläderna! :D

2012-02-07 @ 23:48:52
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback