Söndag...

Här hemma tar vi det lungt, är riktigt seg idag och får inte mycket gjort alls!
Så vad passar inte bättre en Bygga-Lego-dag!!


Jag är en lite barnslig Mamma som faktiskt gillar att bygga lego ;)

Igår var det jobbardag och jag gillar att jobba på lördagar, alla är så glada då!
Just denna lördag var det väldigt många vagnkunder och det gillas extra mycket-Dema vagn är bara för kul!

Mitt jobb är verkligen det bästa, tänk att få jobba med det man alltid drömt om!

Efter jobbet blev det en fika hos underbara Mormor och Morfar ♥
De är lycka för mig-Tack för ni finns!


Sen hem för att upptäcka att kylen ekade tomt på Mjölk, smör och inget salt!
Bara att slänga sig i bilen och dra till ICA!
Med en bil som knappt gick att svänga med, det lät supermärkligt från ratten och högerdäcket!
Det var faktiskt ganska läskigt!!

Stanna till hos Annika på hemvägen, en kopp kaffe och lite byte av barn.
Alicia stannade hos Ebba och Elias följde med oss hem.
Det är så härligt att barnen har sina rum klara, nu kan de ha kompisar här så mycket de vill!

Det var min lördag, som jag skulle bloggat om igår ( men kom inte ut på blogg.se ) vet inte vad som var fel!

Nu ska jag sätta fart här "tror jag" dammsuga, laga lite middag och sen bygga lego igen!

Vad ska ni hitta på idag?

Kraaam!



Kommentarer
Postat av: Victoria B

vilken härlig helg ändå!

Vänner, lek och kärlek.



lovely! :)



2012-02-05 @ 16:47:37
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Vi har också haft en seg dag här hemma och bara tagit det lugnt! Det är skönt det också ibland! :)

2012-02-05 @ 22:35:10
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag tror att barnen gillar att deras mamma är med och leker! :-d

2012-02-07 @ 23:47:57
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback