Extra starkt kaffe...

Godmorgon min vän, hoppas du sovit gott!
Jag ville inte kliva ur sängen alls idag brrrr, jag fryser som aldrig förr!
Jag som aldrig fryser?! Jag skojar inte, eller jo lite kanske men det är väldigt sällan jag fryser!

Undra om jag håller på att bli bättre, orken är med på ett annat sätt, värdena är lite bättre och nu fryser jag med, wiieee det händer grejer här..

För att inte skrämma orken på vägen så får det bli en extra stark kopp kaffe idag :)
Svart expresso är inte min favorit precis, men behöver den känner jag :)..

Hur dricker du ditt kaffe?

Förresten vänner, såg ni på familjen Annorlunda " som jag i övrigt inte gillar titeln på" men älskar programet!!
VI med fler barn är inte annorlunda på något sätt...Jag lovar!!

En av familjerna hade en mjölkmaskin, är det någon här som vet vart man kan köpa en sådan och hur mycket den kostar?
Rena drömmen att slippa släpa hem 8-10liter mjölk varje dag!!


Nu måste jag sätta lite fart här hemma :)

Ha en underbart fin dag min vän!





Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Förstår dej, var inte heller sugen på att kliva ur sängen idag! Men lillan ville inte ligga kvar och mysa längre än 7 :) Hmm, en mjölkmaskin vore verkligen smidigt! Kram, Ingrid

2012-01-31 @ 11:28:22
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Vad skönt att du börjar känna dig bättre!



Och lyllos dig som aldrig fryser. Jag är tvärtom, jag fryser JÄMT! Hemma har jag alltid en filt omlindad kring min kropp. T.om på sommaren!



Själv dricker jag kaffet med mycket mjölk och socker :D



kram!



2012-01-31 @ 14:54:30
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Linda

Vet inget om mjölkmaskin men jag undrar när man kan förboka nova star vårkollektionen ?? Ha en bra dag,



2012-01-31 @ 16:04:45
Postat av: Linnea -Ebbas mamma

Jag dricker faktsikt inte kaffe alls men jag försöker lära mig för det är så socialt, så katte med karamell smak går ner haha!



Och så snygg kopp du har!

2012-02-13 @ 07:46:06
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback