GodMorgon min vän!

Nu kör vi på en ny vecka igen då, och hoppas på att det blir en givande och bra start!
Idag är det pulka-åkning och varm Oboy som gäller för de mindre skolbarnen, massor av varma kläder för fy tusan vad kallt det är idag brrr..

Eddie han har tur han, ingen stress inte! Han kan i lugn och ro njuta av sin smörgås och en kopp varm choklad!
Sista terminen nu, sen börjar även lille han skolan och jag har ingen liten hemma på morgonen längre "snyft" hur fort går det ??


Idag är det jobb och dagis som gäller, vad ska du hitta på idag min vän?
Jag hoppas i allafall att du får en fin dag!

Kram/J



Kommentarer
Postat av: Victoria B

idag blir det till att gå till frisören! :)



2012-01-30 @ 12:34:52
URL: http://vickelido.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback