Hinner inte...

Jag är totalt slut, finns inte en del i min kropp som inte gett upp för idag!
Sängen lockar mer än någonsin, så vad sitter jag då här för undrar du säkert!

Jo, för att jag får dåligt samvete, när jag ser hur många som tittat in och här finns inget nytt att läsa alls!
Bara en massa ursäkter och att jag bloggat dåligt och sen går det några dagar igen....Men tiden den rackarns tiden är inte på min sida!!

Tänkte inte komma med någon ny ursäkt, för mitt bloggande är uselt!
Utan istället visa er att snart är jag klar med två rum till ( Fiddelies och Alicias ) bilderna är urkassa " mitt minneskort sitter i Thomas dator och han glömde ju ta med till mig för jaaa 3 dagar sen " så jag har bara bilder tagna i all hast med mobilen suddiga som tusan!!

Hur som helst, det här är vad jag sysslat med, sen vi hördes här sist ;).


De första två är på Alicias rum och det sista är en liten del av Fiddelies rum!
Batteriet tog slut i mobilen så får ta bättre
bilder när jag fått mitt minneskort tebax!

Måste ge mina barn ett stort gäng med beröm med som varit så duktiga idag!
Robin han har skruvat och fixat hela dagen här hemma, Kevin burit och Nathalie lagat en väldigt god lasange!!

Älskar er mina kära barn, ni är så otroligt duktiga!


Det är vad jag kallar teamwork, det här hade vi inte klarat utan er hjälp barn små!

SOV GOTT MIN VÄN!



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi Brax

Tack för att du kommenterar!

Oj vad fint det blir , det måste vara skönt att det blir klart.



:-)

2012-01-16 @ 08:24:23
Postat av: Angelica



Åhh så fint!



KRAM

2012-01-16 @ 13:54:07
URL: http://angelicasandberg,se/blogg
Postat av: kaffehörnan

Tingeling

Hur mår du idag kära du

Min förkylning är på rätt håll

kram



2012-01-16 @ 15:02:50
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Hanna

Åh vad fint det blir! Superfina tapeter! Wow! Åh vad jag också vill tapetsera om när jag ser hur fint ni gör det. Kram



2012-01-16 @ 20:02:32
Postat av: Victoria B

Vad fint det har blivit på deras rum!

Riktiga lyxrum :)



Blogga när du har tid. Ha inte dåligt samvete! Okej?

Bra!



Kram!



2012-01-16 @ 22:21:54
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Zara

Jätte fint!! Och duktiga barn som hjälper till!!

Kram



2012-01-17 @ 12:08:06
Postat av: Linnea- Ebbas mamma ♥

Älskar tapetvalen i Fiddelies rum :)

2012-03-20 @ 21:50:05
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback