Inget förvånar mig längre....

När jag bloggar är jag väldigt noga med vad jag skriver och att varje ord som kommer ut på min blogg är saker jag kan stå för och som inte på något vis kan skada mina nära och kära!!
Framför allt mina barn...Det är något jag tror de flesta som bloggar tänker på!!

Nu menar inte jag att man inte ska kunna skriva att idag har barnen härjat så mina gråa hårstrån ökat på med det dubbla, eller att man kan vara trött på det mesta osv...För det är livet och på en blogg ska det finnas både gulligull och gaahaa tycker jag!!

Något som hände mig igår har fått mig att fundera mycket, väldigt mycket på att helt sluta blogga..
När ord och saker som inte finns att läsa här, när det finns så mycket fantasi att man kan läsa stora stycken av det jag skriver mellan raderna så att inget av det jag skrev längre kan tolkas som det ska och är!
När mina barn ska få höra saker om oss, som är en tolkningsfråga av dig som läser här!
Att nyfikenheten tar över alla gränser, tänjer på sunt förnuft och den ena skyller på den andra osv...

Jag har ingen skyldighet att överhuvudtaget flasha hela mitt liv till någon, vare sig här eller på FB!!
Det jag vill dela med mig av, det kommer ni kunna läsa här och det som jag vill behålla för mig själv det stannar där!!!
DET betyder inte att det är ok att ifråga sätta mitt privat liv, och kräva att få veta saker som någon ev läst mellan raderna!!

Det sårar mig så grymt mycket!!

Ja, jag får se om bloggen finns kvar eller inte!!




Kommentarer
Postat av: Victoria B

Många människor anser väl att dom äger hela världen och ska veta allt, annars ljuger man eller så gör dom sina egna tolkningar, vilket är väldigt farligt...



Jag hoppas iaf på att du fortsätter blogga, men man ska alltid akta sig för vad man skriver, det har jag själv lärt mig genom den hårda HÅRDA vägen, och därför är jag inte särskilt personlig i min blogg längre.

det vågar jag inte.



Man behöver inte sluta blogga, men man får tänka på vad man skriver, även om man tycker det är simpelt.



kram!



2012-01-06 @ 19:34:47
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Men ja, vilket jävla folk det finns rent ut sagt! Helt otroligt va nyfikenhet kan göra med folk :(



Sv; Jag vill inte verka tjatig, men vinnaren längtar efter sin parfym... :/



Kramar

2012-01-06 @ 23:43:50
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Zara

Jag blir så jävla trött på andra människor som inte kan tillåta att man bloggar och vill skriva om sig, sina barn , intressen osv. Utan alltid måste komentera en massa dummt hela tiden. Läs inte då om ni hela tiden måste klaga!! Det är ju ingen som har bett er att göra det!



Jag tycker jätte mycke om Jessicas blogg och det är mitt sett att kunna följa henne. Jag önskar att Du kan fortsätta blogg om du vill det.



Kram Zara



2012-01-07 @ 12:35:30
URL: http://www.handmadebyzara.blogspot.com
Postat av: Jenny

Att folk läser mellan raderna är nog tyvärr ganska vanligt.. Och det är jäkligt trist! Och vad man delar med sig av och inte är ju helt upp till en själv! Låt inte folks dåliga omdöme påverka dig eller ditt bloggande! Kram



2012-01-07 @ 13:30:37
Postat av: Hanna

Åh det finns alltid knasbollar som sprider rykten, fantiserar ihop saker osv... det hjälper nog inte om du slutar blogga...och dessutom får ju jag mycket tråkigare på kvällarna om jag inte får läsa din blogg! kram!



2012-01-07 @ 17:08:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback